dirna-1533 13 augustus 2006
Ik was na Het Messias-mysterie, een boek dat mij erg teleurstelde, vooral omdat het allemaal nogal vergezocht was, zonder verwachtingen aan dit boek begonnen. Maar vanaf de eerste bladzijde liet het verhaal me niet meer los. Ik vond het ook wel erg fascinerend: wat doe je als je als gewone sterveling 1 biljoen dollar zou erven? Sommige stukken over economie waren wat saaier, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de rest van het verhaal. Alleen het einde vond ik nogal vaag. En zonder alles te verklappen voor de mensen die het nog moeten lezen: het laatste hoofdstuk is een beetje een gemakkelijkheidsoplossing, en ik vond dat van McCaine op het laatste er een beetje zitten aankomen, want ik vroeg me het al de hele tijd af.

Meer recensies van dirna-1533