Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Julia erft Hotel Flamingo van haar tante. Het hotel blijkt totaal vervallen, maar met de 2 personeelsleden die er nog zijn, gaat ze aan de slag om alles op te knappen. Al snel vindt ze nog extra personeel en kan het hotel weer openen. In Hotel Flamingo zijn alle dieren welkom en aan ieders wensen wordt voldaan. Maar niet altijd verloopt alles even vlot..

Het boek is zeer aangenaam en vlot om te lezen, de hoofdstukken zijn niet te lang. Dit maakt het voor kinderen een heel toegankelijk en aantrekkelijk boek. De leuke illustraties zijn een hele fijne extra.
Ideaal om zelf te lezen vanaf 6 à 7 jaar, maar ook om voor te lezen is het een fijn boek, ook als je kinderen al wat ouder zijn. Fijn om van te genieten samen met je kinderen! Met de vele dieren die in het verhaal voorkomen, is dit boek ideaal om met gekke, lieve, strenge,.. stemmetjes voor te lezen.

Reacties op: Leuk voor kinderen én volwassenen

Hotel Flamingo - Alex Milway