Rank 541 Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Als Julia van haar oudtante een hotel erft, weet ze nog niet dat het een totaal vervallen pand is, waar alleen nog een oude beer als portier en een ringstaartmaki als receptionist werken.
Ooit was Hotel Flamingo het zonnigste hotel van de Beestenboulevard. Maar toen bouwde Marcus Malafide zijn Hotel De Glitz en kaapte alle klanten en al het personeel van Hotel Flamingo weg.
Julia laat zich niet kisten. Zij weet dat Hotel Flamingo weer net zo kan bruisen als vroeger. En bovendien zijn in haar hotel wél alle dieren welkom – ook de kakkerlakken en wrattenzwijnen. Dus huurt ze meteen personeel in om T. Beer en Makkie te helpen: klusjesgiraf Petra repareert alles, Hillary Hippo heeft zo’n gevoelige neus dat ze zelfs het kleinste stofje weet op te sporen en Madame Le Cochon terroriseert als een ware Gordon Ramsay de keuken.
Zal Hotel Flamingo het redden? En wie is toch die geheimzinnige kat die zijn intrek in een van de kamers neemt? Geniet van het hilarische verhaal en de vrolijke tekeningen van Alex Milway.
Kind & Jeugd
Uitgeverij Lemniscaat B.V.
20 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,95

Lezersrecensies (1)

door: Jufelsie 1 like
Hotel Flamingo is een hotel aan de Beestenboulevard. Julia Dupont is de nieuwe eigenaar. Haar oudtante Mathilde heeft het hotel in haar testament aan geschonken. Maar wat ooit een schitterend hotel was, is nu een bouwval. Mathilde schrikt, de muren zijn vies en bladderen af, de ramen zijn gebarsten...