that’s a DNF for me..

DutchBookFaerie 25 januari 2023
This is a DNF for me!!

Spoiler Alert!
Er kunnen spoilers in voorkomen. Dus heb je het boek nog niet gelezen? Scroll dan niet verder. Tenzij je spoilers niet erg vindt natuurlijk.
Maar laat je dan alsjeblieft niet beïnvloeden door mijn mening. Het kan zijn dat jij het een geweldig boek vindt!

Het is continu herhaling op herhaling op herhaling… Iets wat misschien past in een kinderboek, maar waar ik echt heel erg tegenaan liep.
Esther wordt, wederom, gevangengenomen door Crustonic,. Er worden opnieuw testen gedaan en uiteraard ontsnapt Esther op weer. Om vervolgens weer gevangen genomen te worden. En dan weer te ontsnappen.
Er komen wel steeds wat nieuwe personages bij.. dat dan weer wel.
Voor mijn gevoel had het boek beter bij 1 deel kunnen blijven en die dan afronden met het einde van dit derde deel.

Sorry auteur… ik geloof best dat het een goed boek is.
Maar het verhaal en ik matchen helaas niet.
Dat betekend uiteraard niet dat het een slecht boek is. Het idee is echt leuk en het gedeelte van de wolven is ook echt goed geschreven.

Meer recensies van DutchBookFaerie