In de ban van de wolf

Gelezen 76 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 87 Favoriet 10 Recensies 17
Young adult Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

De veertienjarige Esther woont in een saai dorpje in de Pyreneeën en leidt een doodnormaal leven. Ze heeft een bijbaantje in de supermarkt, helpt haar moeder in het huishouden en wil met haar vriendinnen naar een feestje. Maar aan dat zorgeloze leventje komt een einde ... Op een avond, als Esther alleen thuis is, dringen drie mannen het huis binnen en vallen haar aan. Ze spuiten een vreemde vloeistof in haar nek en bedreigen haar. Voor Esther weet wat er gebeurt, zijn ze weer verdwenen. De volgende dag is alles anders. Esthers lichaam lijkt niet meer hetzelfde. Ze wordt sterker en sneller, en haar zintuigen zijn hypergevoelig - maar ze is niet veilig. De drie mannen maken jacht op haar ... Wat willen ze in hemelsnaam?

Een meeslepend en spannend verhaal met scherpe tanden en wilde haren, dat je zal laten huilen naar de maan. Voor lezers vanaf 14 jaar.

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Uitgeverij Clavis B.V.B.A.
09 maart 2015
09 maart 2015

Reacties op: In de ban van de wolf