vermakelijk

eefje_p@hotmail.col 03 september 2020
De 1e 2 delen ‘verlangen’ en ‘lust’ vond ik best vermakend. Ik vond het beroep vd heren best interessant en leuk gevonden. De verhalen zijn kort. Er zitten er telkens 2 in ieder boek.
Ik hou van reeksen.

Ik stoorde me wel aan de Amerikaanse vrijpostigheid, onprofessionaliteit en totaal gebrek aan respect voor de cliënt op gebied van etiquette. Ik vond de sexuele opmerkingen en gedragingen bij ieder vrouwelijk contact door de heren ook moeilijk te plaatsen. Het voelde als grensoverschrijdend en sexuele intimidatie. En dit in een #metoo tijdperk.
Ik begrijp dat het een prikkelende reeks moet zijn, maar het ontbreekt opbouw, waardoor het ‘verkeerd’ aanvoelt voor mij.

Niettemin zat ik genoeg in het verhaal om te blijven verder lezen.

In de Nederlandse vertaling zitten ook heel veel fouten. Het lijkt of niemand het heeft nagelezen.

Meer recensies van eefje_p@hotmail.col