Verlangen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Deel 1 van de Mannen van de wereld-serie
Drie mannen – twaalf steden – ontelbaar veel vervulde wensen
Parker, Bo en Royce zijn echte vrouwenmagneten. Ze zijn er zelfs zo goed in dat ze er hun beroep van hebben gemaakt. Samen runnen ze het bedrijf -Mannen van de wereld en vliegen ze de hele wereld over om kapitaalkrachtige vrouwen bij te staan bij -allerhande klussen. In Verlangen doen de mannen -Parijs en New York aan.
In Parijs huurt de schatrijke Sophie ze in om haar -familiebedrijf naar het volgende niveau te tillen. Het kan niet anders dan dat Sophie binnen de kortste keren de stralende ster van de lichtstad is. En dan hebben we het nog niet eens over wat er gebeurt als de lichten uitgaan. New York – de stad die nooit slaapt – blijkt een plek waar je maar al te makkelijk wegdroomt. Gelukkig zijn de mannen experts in het scheiden van werk- en privézaken…
Lezers over de Mannen van de wereld-serie
‘Dacht jij ook dat er nooit meer zo’n fijne serie zou zijn als Calendar Girl? Think again!’
‘Ik heb het eerste boek uit en weet nu al dat ik de hele serie ga -verslinden.’
‘Ik heb al veel boeken van Audrey gelezen maar deze is in één klap op de eerste plaats beland. Een perfecte mix van sexy mannen, vriendschap, lust, hoop, humor en spanning.’
‘Sexy, flirterig en origineel, wat een heerlijke reeks.’

Romantiek
Boekerij