Hoe heerlijk traag kan zijn! ;-)

Eridanos 04 juni 2021
Het boek dat ik heb gelezen is onderdeel van een dubbelboek. Eerder had ik 'De trap' al gelezen, nu was 'Romeinse suite' aan de beurt.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik genoten heb, ik heb het boek als 'traag' ervaren, conversaties zie ik voor mijn ogen gebeuren, hele gebeurtenissen staan volledig en uitvoerig beschreven. Stedelijke beschrijvingen tot in detail beschreven, die mij ertoe hebben gebracht om deze bijvoorbeeld op te zoeken. Wel op de kaart/internet, helaas niet op locatie (maar wie weet komt er ooit nog eens van), maar toch...
Prettige schrijfstijl en dan is het helemaal niet erg om een traag boek te lezen.
Een creatieve plot, ook een misdaad die ingenieus is bedacht en uitgevoerd.

Dit dubbelboek is het eerste boek dat ik van deze schrijver heb gelezen en het smaakt naar meer! Heel waarschijnlijk dus dat ik meer van deze schrijver zal gaan lezen, ik ga in elk geval op zoek! ;-)

Meer recensies van Eridanos