3 - 0

Erik Persoons 20 juni 2020 Auteur
Het Boleyn mysterie is het vierde deel in een reeks boeken waar de schrijfster duidelijk haar affectie voor een bepaalde theorie over het Christendom laat blijken. En die theorie is scherpzinnig, geloofwaardig en geschiedkundig goed gedocumenteerd. Als historisch boek geef ik dit verhaal dan ook graag een 3 op 3. Als thriller is het een lachertje. Als de schrijfster gehoopt had haar visie met meer mensen te kunnen delen door haar boek een thriller te noemen, wetende dat thrillers de meest gelezen fictie-boeken zijn, dan heeft ze toch een flater van formaat geslagen. Elke doorwinterde thrillerfan gaat dit boek de grond inboren. Zelf heb ik alle delen van deze serie gelezen omdat het historische aspect heel geloofwaardig en interessant is, als trouwe thrillerfan ben ik een teleurstelling rijker. Hiervoor geef ik dit boek een 0 op 2.

Meer recensies van Erik Persoons