verrassend boek

fabiennevbc 18 juni 2020
Ook al lees ik normaal echt niet graag boeken over de oorlog heb ik van deze best wel genoten. Bij sommige passages kan je de moeilijke tijd van toen echt voelen.
Het boek laat ook duidelijk zien wat er kan gebeuren bij het gebrek aan communicatie. Het is stof tot nadenken dat je nooit zo maar van iets mag uitgaan, zonder dit uit te spreken. Veel had er kunnen voorkomen geweest als de communicatie beter verliep!
Heeft ook een heel verrassend einde, het houd je vast tot de laatste pagina!
Als ik juist 1 puntje van kritiek heb waardoor het een sterretje minder is, is het omdat er ook regelmatig duits in voorkomt, zonder een vertaling. Ikzelf begrijp geen woord duits waardoor dit ik ook niet altijd kon begrijpen. Een veelbelovend debuut van deze schrijfster!

Meer recensies van fabiennevbc