"Gepelde Aarde" - Dolf Wagenaar

Feetje1001 25 juni 2020
1e druk 2020; paperback, 242 pagina's, verkoopprijs € 18,95; e-book € 6,99, omslag: Florence van Hunsel, mooi binnenwerk, verschenen bij Uitgeverij Keytree, 3 ½ ster
ISBN: 9789492719195
NUR: 305

“Gepelde aarde” is een weird fiction verhalenbundel met minimaal 1 waargebeurd verhaal.

De verhalenbundel is opgebouwd uit verschillende hoofdstukken, waaronder diverse verhalen hangen.

De verhalen weten door de oplopende spanning goed te boeien. Op het moment dat de ontknoping komt, is er verbazing en gelach om het onverwachte, soms in 1 woord geniale einde.

Ik ben er van overtuigd dat deze verhalenbundel een mooie toevoeging is voor de examen leeslijsten. Ook is de verhalenbundel een aanrader om bij het kampvuur voor te lezen. Een mooi debuut!

Meer recensies van Feetje1001