Indrukwekkend geschreven

Zaar Zaar 02 oktober 2020
Dit boek geeft een intieme kijk in de wereld van Bryan, zijn zusje en zijn ouders.

Wat een strijd heeft dit gezin gehad. Groot Respect voor de keuzes die ze hebben gemaakt. Het durven loslaten, ondanks de pijn die dat met zich mee brengt.
Het is makkelijk te lezen, verteld in alle eenvoud van woorden wat er gebeurt.
Alleen is het niet eenvoudig geweest wat er in 5 jaar zich heeft afgespeeld. Ik zal vertellen waar het boek over gaat, maar dan nog zal ik het tekort doen. Je moet het dus ook zelf gaan lezen.
Artsen misschien ook wel, omdat ze dan eens aan een andere kant van het dossier staan.

Marianne en haar man Martin weten dat hun zoon niet gezond ter wereld zal komen.
De strijd die zij persoonlijk ervaren, en samen met Bryan tegen de ziekte, wordt in dit boek verteld. Ook de meningsverschillen met artsen maken de zorg voor Bryan niet altijd makkelijk.
Opkomen voor je kind, die dit zelf niet kan. Hoever ga je, want loslaten......

Ik ben dankbaar dat ik dit mocht lezen. Ik zag er erg tegenop, maar Marianne haar manier van schrijven maakt het makkelijker.

En Marianne, misschien wil je ook nog wel een boek schrijven over de tijd erna. In dit boek is dat een laatste hoofdstuk, maar ik denk dat als juist jij dit opschrijft in deze stijl je vele mensen iets kunt geven. Maar dat is mijn mening.
Liefs Renee

Meer recensies van Zaar Zaar