Een pareltje!

Heel intrigerend boek! Vooreerst is het pareltje op uitgeefvlak, met kleurrijke aantekeningen in de kantlijn en een pak bijlagen in diverse formaten. Daarnaast is ook een heel aparte leeservaring. Het is immers geen boek met 1 verhaal, maar met minstens 2 verhalen. Je hebt een hoofdverhaal rond S. en het 'Schip van Theseus', een heel bizar verhaal over goed vs. kwaad. In de marges krijg je dan het verhaal van Eric en Jen, die beiden in de ban zijn van het boek van Straka en zijn ware identiteit willen achterhalen. Je ziet ook hoe hun onderlinge relatie zich verdiept. Gemakkelijk om lezen is het boek zeker niet. Het zit immers heel ingenieus in elkaar en je bent er dan ook uren zoet mee! Heb ik alles ontdekt wat er te ontdekken valt? Zeer zeker niet. Maar ik leg het nu te rusten. Wat heb ik van dit unieke werk genoten!

Meer recensies van frederik-vynckier