De eerste regel van mama

Ik zal altijd van je houden. Je bent altijd bij mij, van mij, wat je ook doet. Hoe waar is dit. Smoky Barrett heeft tijdens een brute overval bij haar thuis per ongeluk naaar dochter dodelijk gewond terwijl ze haar belager, die ook net haar man had vermoord, onder vuur nam en neerschoot.Als gevolg van dit drama loopt ze bij de psychiater van de FBI. Deze man heeft heel controversiƫle ideeƫn en werkwijzen. Het hele team van Smoky wordt bedreigt door iemand die zegt dat hij de afstammeling van Jack the Ripper is. Hij bedreigt door een dreiging te zijn voor iets dat hen lief is. Bloedstollende gebeurtenissen kleuren de bladzijden van het boek. En het einde is onverwacht. Het is met recht een boek uit de stilte van de hel.

Meer recensies van Frieke van der Meijden