Alle drie de boeken

Spannend... als luisterboek even lastig te volgen, maar dat ging allengs beter. De eerste twee boeken waren voor mij geweldig. Het 3de deel liet een hoop liggen en maakte zich snel van het verhaal af. Ja, magie enzovoort doet rare dingen. Cloe verliest alles wat haar dierbaar is, vader, zus, land, geliefde aan Gaius een koning van en naburig arm land. Hij neemt ook haar rijke land in. Dan gaat Gaius op zoek naar de 4 kristallen die grote macht zouden betekenen. Hij heeft een aangenomen dochter die tovenaar is. Maar zij kan pas haar tovenarij beheersen als ze de ring van Cleo krijgt. Ondertussen is Cleo getrouwd met Magnus, een zoon van Gaius. Er is helaas geen liefde in het spel. Dus reken niet op steamy scenes.
Uiteindelijk komt er een god op het toneel die de slechte verraderlijke hoeder verbrandt.

Meer recensies van Frieke van der Meijden