Aangrijpend verhaal

frobelman 06 november 2019
Dit verhaal vertelt hoe je leven van de ene dag op de andere compleet verandert als je je geliefde plotseling verliest. In een directe stijl wordt je meegenomen in de wervelstroom gebeurtenissen en tegenslagen. In dit boek wordt ook het verhaal van haar borstkanker en chemo's verteld door middel van flashback passages en referenties. Achterliggend thema is haar weigering om een slachtoffer te zijn. Ze wordt gedwongen op eigen kracht zichzelf opnieuw uit te vinden als een overlever, met als houvast de liefde voor haar zoontje.
Een aangrijpend en mooi boek! Sommige passages zijn direct en rauw, andere met veel humor geschreven. Ook al heb ik dit niet zelf meegemaakt toch heeft Linda Elstrodt mij enorm weten te raken met dit boek.