Schaduwkracht

Rank 6185 Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 3 Recensies 5
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Als sterk zijn de enige optie is, dan ontdek je pas je eigen kracht. Je hebt altijd een keuze. Ben je slachtoffer van de situatie of neem je het heft in eigen handen?

Roos is tweeënveertig als er borstkanker bij haar wordt geconstateerd. Door deze diagnose wordt ze gedwongen om haar diepste angst recht in de ogen kijken. Ze leert haar eigen schaduw te omarmen en besluit geen slachtoffer te zijn. Aan de diagnose kan ze niets veranderen. Wel aan de manier waarop ze met haar ziekte en behandeltraject omgaat. Het maakt het voor haarzelf, maar ook voor haar omgeving makkelijker. Ze vindt levenskracht in haar eigen schaduw.
Maar wanneer Roos denkt dat ze alles weer onder controle heeft, slaat het noodlot genadeloos toe. Voor de tweede keer staat haar leven op zijn kop en staat ze er plotseling alleen voor met haar zoontje Max. Vanaf het moment dat haar toekomst als een kaartenhuis ineenstort, doet ze er alles aan om haar angsten en eenzaamheid te overwinnen en het geluk weer te vinden.

------------------

Linda Elstrodt (1971) is een gepassioneerd verhalenvertelster. Naast haar werk als marketing communicatie specialist, houdt ze zich het liefst bezig met zingen, acteren en schrijven. Schaduwkracht is haar aangrijpende autobiografische romandebuut dat gaat over het verlies van een partner.

Uitgeverij aquaZZ
04 november 2019