Devonshire

(Frysk) 08 februari 2023
Dit is weer een prachtig boek van de favoriete schrijfster van veel lezers denk ik. Julie Klassen. Wat heeft ze al veel boeken geschreven. En elk boek is weer een pareltje. Ook dit boek is heerlijke literatuur. Prachtige beschrijvingen van de natuur van Devonshire en van de personen. Het leest heerlijk weg, geen moment wil je stoppen met lezen, het is een verrukkelijk verhaal om je in te verliezen. Tenminste als je van historische verhalen houdt, van badkoetsjes die mensen van het strand in zee brengen.... Zie je het voor je? Fantastisch. Zulke mooie literatuur om te lezen. In dit boek komt eigenlijk een van de zussen nog maar in de schijnwerpers en er zijn drie zussen. Dus ik geloof dat in mei het tweede deel van deze serie uitkomt. Het kan mij niet snel genoeg mei zijn want dan kunnen we ontdekken hoe het met de andere zussen afloopt en hoe die terecht komen.

Meer recensies van (Frysk)