haat liefde verhouding

Gabriella kolijn 14 augustus 2017
Ondanks dat ik het verhaal super leuk vind is de schrijfstijl soms wat lastig voor mij. Ik kan erg lachen en meevoelen met Katy en daemon, vooral als zij weer eens discussiëren met elkaar. Maar man man man wat zijn de rest van de karakters onderontwikkeld, zij komen nauwelijks tot niet terug. En als zij terug komen is het zo plat
dat het net zo goed niet had gehoeven.
Het verhaal sleept op een bepaald punt voort en schiet maar niet op. Het enige leuke is dat Daemon Blake steeds een andere naam geeft. Biff is mijn favoriet. Blake is een nieuw karakter in het boek waar je niet zo heel goed wat je ermee aan moet. Vinden wij hem aardig ja of nee? Pas tegen het einde van dit deel van de serie kom je erachter of toch niet? Lastig allemaal.
De meeste plottwisten zien we van mijlenver aankomen maar ze blijven ontploffen midden in je gezicht als je het niet verwacht. Zo wordt je toch nog verrast.

Het boek krijgt vier sterren omdat het verhaal wel mega goed is alleen de uitwerking soms niet.

Meer recensies van Gabriella kolijn