Prima boekje dat doet waarvoor het gemaakt is!

Garvin Pouw, schrijver/fantast 28 oktober 2019 Auteur
Het is er nog niet van gekomen om mij de reeks van Annemiek eigen te maken, maar dit boekje werkt heerlijk als een preview. Het doet exact wat zo'n boekje moet doen, je kennis laten maken met een schrijfstijl, een wereld en je prikkelen om daar eens in te duiken. Voor ik het boekje tot mij nam had ik een bepaald beeld bij Annemieks werk en na het lezen is dat beeld heel anders! Zo dacht ik foutief dat de serie grotendeels in of parallel speelde aan deze wereld ( een beetje a la Harry potter ), maar Vitya laat vooral een nog onbekende fantasywereld aan de lezer zien. 1 die inkijk geeft in tal van plotlijnen waarvan ik vermoed dat ze worden uitgewerkt in de hoofdserie. Ik weet nu dus beter wat mij te wachten staat wanneer ik mij op termijn ga wagen in de wereld van Jonas dubbelaar!
Daarbij was het ook een heerlijk boekje voor tussendoor. Ik lees even niet veel ( door omstandigheden ) En dan is zoiets kleins ideaal voor een wachtruimte of in mijn geval een overtocht per boot. Fun was had!