Grezhel

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 27 Favoriet 3 Recensies 13
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0
Jonas vindt een oud zakhorloge op de rommelzolder. Als hij het opent ziet hij sprookjesachtige dinge die hij niet voor mogelijk gehouden had. Jonas gelooft niet in sprookjes, maar zijn nieuwsgierigheid brengt hem dichter bij het zakhorloge. Op een nacht opent hij het opnieuw en wordt hij naar een magische wereld gesleurd. Met behulp van zijn draak moet hij lastige opdrachten uitvoeren om de inwoners van Sjen'na te helpen. Reis je mee naar Sjen'na? Beleef samen met Jonas het avontuur dat deze uitverkorene te wachten staat!

Sciencefiction & Fantasy

Fantasy
Jonas Dubelaar (1)
Pumbo
01 mei 2014
27 maart 2020
9789081954112 , 9789081954129 , 9789081954198

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Annemiek Steur

Komt nog niet helemaal uit de verf

door: Anne 2 reacties

Auteur Annemiek Steur bracht in 2015 haar debuut Grezhel, het horloge en de man op de draak in eigen beheer uit; inmiddels is er een herziene uitgave van het kinderboek over Jonas Dubelaar en zijn avonturen.

Van het ene op het andere moment belandt Jonas Dubelaar in een andere wereld. Wanneer hij...

Reacties op: Grezhel