Mijn nummer 1, en nu?

Gavin 04 februari 2015
Een recensie is niet meer nodig na al de recensies hier beneden... mijn vraag is nu alleen, en nu? Welk boek lees ik na Ik Ben Pelgrim wat me zo heeft overdonderd? Iemand tips?

De eerste keer dat ik het boek heb gelezen was tijdens een zakenreis naar India, ik heb nog nooit zosnel na het werk naar mijn hotel kamer gewild zodat ik maar kon verder lezen.

Maar nu? Ik heb de 1ste 4 delen van Lee Child's Jack Reacher serie gelezen en ben toch weer opnieuw Ik Ben Pelgrim aan het lezen, nu in het Nederlands want de eerste keer heb ik de engelstalige versie gelezen. Het mooie is dat je toch weer nieuwe dingen ontdekt.

Volgens Terry Hayes komen er nog 2 delen maar was hij nog niet begonnen, hij wilde namelijk wachten op de eerste recensies... het plot heeft hij klaar liggen maar als je nagaat dat hij er 3 jaar over heeft gedaan moeten we nog geduldig zijn. Gelukkig is hij wel met een compleet ander boek bezig (Year of the Locust) die misschien dit jaar nog uitkomt.

Maar nu? Heeft iemand voor mij een tip voor een boek wat je zo in het verhaal zuigt zoals deze doet? Ik hou van spionage/militaire boeken...

Meer recensies van Gavin