Roborangers to the rescue!

Gejanna1999 03 augustus 2020
Spannend en grappig verhaal met een onverwachtse wending!

Het is een boek over twee jongens die een avontuur aangaan met robots. Dit is ook duidelijk af te lezen aan de cover van het boek. In eerste instantie wist ik niet of ik dit leuk vond om te lezen, maar het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik heb gelachen om het boek, maar ook zeker in spanning doorgelezen hoe het zou aflopen. Het boek is (naar mijn mening) geschikt voor zowel jongens als meisjes. Ik vind het mooi om te zien dat het ook een onderwerp is dat jongens wat meer aantrekt, zodat ze sneller geneigd zijn om te lezen.

Het boek ziet er qua kaft aantrekkelijk uit. Het is knalgeel en springt er echt uit. De strips door het verhaal heen maken het verhaal ook interessanter om te lezen. Ik vind het alleen jammer dat er weinig kleur is gebruikt. Dit is toch iets wat kinderen lokt, kijk bijvoorbeeld naar Geronimo Stilton boeken.

Ik ben blij dat ik dit boek in mijn bezit heb en zal dit ls toekomstig leerkracht zeker aanraden in de klas. Zoals ik al zei denk ik dat dit boek ook goed zal vallen bij de jongens, waardoor het lezen wordt bevorderd. Het is zowel leuk om voor te lezen als de leerlingen het zelf te laten lezen.

Conclusie: het boek is zeker een aanrader!

Meer recensies van Gejanna1999