Fijn boek

Gerd 02 maart 2024
Emma's grote liefde en echtgenoot Jesse, komt niet meer thuis na een helikoptercrash boven de Stille Oceaan. Anna blijft hopen maar na enkele jaren schrijft ze een afscheidsbrief aan Jesse en hoopt zo om verder te kunnen gaan met haar leven. Ze ontmoet op zeker dag haar jeugdvriend Sam en ze gaat meer en meer om hem geven, terwijl Sam al van vroeger verliefd op haar was. Ze krijgen een relatie en gaan samenwonen en spreken na een tijdje al van trouwen. Dan krijgt ze een telefoontje van Jesse. Het wordt een moeilijke taak voor haar om te weten te komen om wie ze het meest geeft. Heel raar want ze houdt van beide.
Na de helft van het boek bleek het wat langdradig te worden voor mij, maar al bij al is het een heel fijn boek. Ik geef ****

Meer recensies van Gerd