Ongelooflijk waargebeurd verhaal

Gerd 25 december 2023
Dit is niet te geloven, het is geen fraai of mooi verhaal, het is zelfs een afschuwelijk waargebeurd verhaal.
Teresa is 10 jaar als ze uit huis geplaatst wordt. Haar vader drinkt en haar moeder doet maar waar ze zin in heeft. De kinderen onderling komen ook niet met elkaar overeen. Het tehuis waar ze eerst was, was erg, maar nog redelijk te doen. Dan volgt de grootste nachtmerrie die iemand kan meemaken. En dit jaren aan een stuk. Hoe slecht kunnen mensen zijn. Tot ze bijna dood gaat, blijft het opsluiten gebeuren. Verkrachten en gedwongen zware medicatie nemen enz... blijven maar doorgaan tot ze nog op een 'skelet' lijkt. Niemand wil naar haar luisteren en niemand wil haar geloven want ze is een 'aanstelster'. Het is echt geen fraai boek, maar ik vind dat het wel mag geweten worden wat een beesten er op de wereld rondlopen.

Meer recensies van Gerd