Heerlijk verhaal!

Gerda Brodelet 01 oktober 2020
Ik heb lang gewacht om mij te laten overtuigen om deze reeks te lezen en wat ben ik blij dat ik ermee begonnen ben. Eindelijk een hype, waarachter ik mij volledig kan scharen.
Ik hou wel van dergelijke verhalen en dit verhaal had mij onmiddellijk in zijn greep. Prachtig geschreven, het verveelt geen moment, veel emoties, soms zelfs spannend en totaal geen moeite om de personages uit elkaar te houden.
Fijn was ook wel dat het verhaal enkele keren terug in de tijd gaat, het zijn dus wel 2 verhaallijnen maar niet zo dat er een samensmelting is bij het plot. Het boek is fictie maar toch ook wel gebaseerd op historische feiten. Het heeft er mij toe aangezet om af en toe wat opzoekingswerk te doen.
Ik ben volledig gevallen voor de reeks en de volgende delen staan zeker op mijn leesprogramma ;-)

Meer recensies van Gerda Brodelet