Geslaagd thrillerdebuut

Gerda Brodelet 07 januari 2024
Vivian Helena was voor mij een onbekende auteur, maar haar debuut heeft mij aangenaam verrast.
Kate besluit om een ski-kamp voor kinderen te begeleiden in het Franse Avoriaz, om zo te ontsnappen aan haar lastige ex-vriend. Nog voor het kamp van start gaat, valt er al een dode te betreuren en het zal zeker niet bij die ene moord blijven.
Een vlot verhaal met de nodige spanning, in het begin vrij mysterieus maar uiteindelijk komt er vaart in en het plot totaal onverwacht. Al vlug kon ik mij een idee maken van de personages maar toch moest ik dikwijls bijschaven.
Ik lees veel thrillers, maar 'IJskoud vermoord' is toch wel op een andere manier geschreven. Het is zeker geen zoektocht naar de dader, dus geen politieverhaal. Benieuwd naar de rest van deze 3-delige reeks!

Meer recensies van Gerda Brodelet