Of je houdt van het hoofdpersonage, of je wil haar iets aandoen. Ik hoor duidelijk bij de eerste groep!

IMD1 09 september 2020
Dit boek heeft als hoofdpersoon een echte stoere jongedame die niet op haar mondje is gevallen. Dat is zowel het sterke als het zwakke punt van het verhaal: Izzy heeft zo'n keiharde, incorrecte, zichzelf soms overschreeuwende vertelstem, met zo'n snelle pas, dat je er helemaal in mee gaat als je haar humor leuk vindt, maar ik kan me ook voorstellen dat er een deel lezers zal zijn die zich ergert aan haar. Ik ben zelf in ieder geval fan van Izzy, die dit doet om zichzelf staande te houden temidden van een schandaal. Hoe vaak is trouwens de hoofdpersoon een vrouw met interesse in stand-up comedy? Precies - nooit.
Het onderwerp "slutshaming" en het delen van naakfoto's met partijen waar die niet voor bestemd waren, blijft ook erg relevant.

Meer recensies van IMD1