Allesbehalve oké

Gelezen 143 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 133 Favoriet 8 Recensies 17
Young adult Artikelen 5 Lijsten 2 Spots 26 Top25's 12 Hebban 1000 762   Topics 0

Hilarisch en scherpzinnige roman over cyberpesten en gevaren van internet.

'Grappig, nietsontziend en schaamteloos op de best mogelijke manier.' - Louise O'Neill, auteur van Asking For It

Izzy O'Neill hier! Straatarme wees, ambitieuze cabaretier en Ongelooflijke Slet, als je de roddelsites tenminste mag geloven...

Izzy had nooit verwacht dat ze op haar achttiende het slachtoffer zou zijn van een internationaal online-schandaal. Maar als expliciete foto's van haar met de zoon van een politicus online komen te staan, laten treiteraars niets van haar heel. Gewapend met een enorme bak nacho's en haar beste vriend Ajita als steun en toeverlaat, probeert ze het van zich af te lachen. Maar als de dagelijkse slutshaming verergert, leert ze snel dat de wereld tienermeiden niet oké behandelt. Allesbehalve oké zelfs.

De scherpe humor en schokkende realiteit maken van Alles behalve oké een gedurfd, onthullend en noodzakelijk boek.

Young Adult
03 april 2018
9789045212081 , 9789045212180 , 9789463622851

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marloes Auteur

Hilarisch, waarschuwend, keihard en een tikkeltje cliché

door: Marloes 1 like

‘Kijk niet zo verbaasd. Dit boek gaat over een seksschandaal, had je dan echt verwacht dat ik een non en/of de heilige maagd Maria zou zijn?’

De hilarische introductie van Allesbehalve oké van Laura Steven (vertaling: Sandra C. Hessels) belooft veel goeds. Met een hoge dosis sarcasme en...

Reacties op: Allesbehalve oké