Beklemmend boek, onverwachte wending

Inge 31 juli 2021
Een beklemmend en pijnlijke gezinsgeschiedenis met een onverwachte wending, ik kon het slecht wegleggen omdat ik wilde weten hoe het afliep - en dan heb je als schrijver je doel bereikt denk ik. Wel opletten geblazen door sprongen tussen heden en verleden en mogelijk zelfs tussen wat er echt is gebeurd en hoe het in de hoofden van de hoofdpersonen is blijven hangen. Geen makkelijk boek dus. Het is schipperen tussen aanstoten en afstoten, tussen medelijden en juist niet, maar uiteindelijk was ik vooral blij met mijn eigen gezin ;-). Ik had de hoofdwending van het verhaal echt niet zien aankomen. Naar aanleiding van dit boek ga ik kijken welke boeken deze schrijver nog meer heeft geschreven.

Meer recensies van Inge