Niet in aantal sterren en/of woorden uit te drukken hoeveel dit boek waard is

Irma Suijkerbuijk 15 december 2022 Auteur
Waar zal ik beginnen ... Het boek dat ik gelezen heb met de titel: Van waanzin naar wijsheid, heeft me op alle fronten geraakt. Geraakt in de zin van herkenning van wat het ervaren en ondergaan van traumatische gebeurtenissen en situaties in je leven teweegbrengt. Het lezen heeft me een persoonlijke diepere heling gebracht, maar ook vele inzichten gegeven.

Iris geeft door haar levensverhaal te delen een oprechte inkijk in de verschillende delen die ontstaan als gevolg van een opeenstapeling van heftig traumatische gebeurtenissen.
Ze licht een aantal van die delen zo goed uit dat het echt gaat leven.

Haar schrijfstijl is zeer prettig waardoor het fijn leest, ondanks de indringendheid van haar autobiografisch verhaal.

Iris, ik ben zeer blij dat je je levensverhaal met de wereld deelt. En ik ben blij voor je dat je zeer adequate hulp hebt gekregen. Petje af ook voor jouw therapeuten en je man Erik.

Dit is een boek dat iedereen zou moeten lezen: psychiaters, psychologen, hulpverleners, therapeuten, leerkrachten, lotgenoten, cliënten en iedereen die te maken heeft met trauma op welke manier dan ook.

Iris, ik heb je boek intussen aangeraden aan psychologen in mijn netwerk, maar ook aan cliënten in mijn praktijk en vriendinnen.

Dank je wel voor je openheid, eerlijkheid en kwetsbaarheid.

Het is niet in een aantal sterren en/of woorden uit te drukken hoeveel jouw boek waard is.

Liefs, Irma Suijkerbuijk - van Gameren
Auteur van het boek: Bijzonder kind, mijn pad naar verlichting.
Eigenaresse van Praktijk Dyami.

#lezen #aanrader #boek #waanzin #wijsheid #vanwaanzinnaarwijsheid #irisvanzomeren #trauma #traumatisch #traumaverwerking #psychiatrie #psycholoog #psychiater #leerkracht #heling #indringend #kwetsbaar #cliënt #lotgenoten #autobiografie #levensverhaal #hulpverlening

Meer recensies van Irma Suijkerbuijk