Kwetsbaar en puur verwoord

Irma Suijkerbuijk 03 juni 2022 Auteur
Corien heeft kwetsbaar en puur verwoord welke impact het overlijden van haar zus op haar en het gezin heeft. Ze schrijft het in eenvoudig te lezen korte hoofdstukken. Wat voor veel mensen fijn is. Het is immers een allerminst eenvoudig onderwerp.

Ik vond het erg fijn om te lezen dat de impact die overlijden op (jonge) kinderen heeft, belicht wordt. En welke gedragingen dat tot gevolg had voor Corien. Hier zou wat mij betreft veel meer aandacht voor mogen zijn en dat kinderen juist wel betrokken worden rondom overlijden, 'dood' en rouw. Wel afstemmen op het kind zelf, maar geef kinderen in ieder geval een keus.

Knap hoor Corien dat je zo open, eerlijk en puur schrijft over de rauwe rouw die je hebt ervaren en waarschijnlijk een rol zal blijven spelen.

Ik heb het boek ook gelezen vanuit mijn professie met betrekking tot spirituele stervensbegeleiding en counselor met specialisatie rouwverwerking en vond het heel prettig om zo'n persoonlijke beleving te mogen lezen.

Ik geef het boek 4 sterren.

Lieve groet,
Irma Suijkerbuijk - van Gameren