Compleet anders en niet wat ik er van verwachte

Jacob 26 januari 2015
Met goede moed en hoge verwachtingen ben ik met "een goede raad" begonnen . Na de Harry Potter boeken is dit echter een compleet ander genre en dat was een beetje moeilijk wennen voor mij.
Alhoewel het verhaal opzicht prima geschreven is was ik halverwege het boek de draad kwijt en me afvragend of er ook nog iets ging gebeuren heb ik het uiteindelijk aan de kant gelegd.

Het komt mij voor dat vooral mijn verwachtingen niet goed waren toen ik aan het boek begon maar vooral omdat ik maar niet in mijn standaard lees modus kon komen moet ik concluderen dat dit niet mijn boek is.

Uiteindelijk heb ik het niet uitgelezen misschien ga ik dat ooit nog wel doen maar ik verwacht voorlopig niet. Jammer.

Meer recensies van Jacob