Prachtig aangrijpend boek!

Jacquelien Smit 21 augustus 2019
Een prachtig geschreven aangrijpend boek. Deze lees je in een adem uit. Een boek om nooit te vergeten. Maggie heeft een vriendje en haar ouders willen liever niet dat ze hier mee omgaat en sturen haar vervolgens naar een oom en tante. Daar wordt ze ook nog eens zwanger, van wie dat mogen jullie zelf lezen. Haar ouders laten het kindje afstaan voor adoptie, het kindje komt terecht in een weeshuis , in die tijd was 't vaak gebruikelijk dat je dan ergens anders ging wonen en dat je kindje ter adoptie werd afgestaan. Het kindje wordt door omstandigheden nooit geadopteerd en verblijft jaren in een weeshuis en dit werden later psychische afdelingen van ziekenhuizen. Ze maakt hier vreselijke dingen mee. Zal haar moeder haar ooit terug vinden, dat mag je zelf gaan lezen in dit boek. Dit boek is een van mijn favorieten ik geef het 5 sterren, goede verhaallijn, aangrijpend en leest makkelijk weg.

Meer recensies van Jacquelien Smit