In 1 woord Geweldig.

Janette 03 juni 2021
Wat is saskia van mieghem toch een fantastische schrijfster. Het derde een laatste deel van de trilogie met Charlote Maas het Laatste Spreekuur wat ook los te lezen is neemt je weer mee vanaf het begin tot het eind. Charlotte maakt weer van alles mee wat ze niet meer mee wil maken maar toch gebeurd het weer.
Alles komt boven tafel en vrienden die een kleine willen wat ook weer via een omweg gaat, de waarheid aan haar kinderen vertellen wat er precies allemaal gebeurt is, vluchten voor de angst en dan uiteindelijk tot inkeer komen en terug gaan naar haar dierbaren maar daar nooit meer aankomt.

Als je de andere twee delen De Gynaecoloog en Verborgen Praktijken hebt gelezen moet je ook deze gaan lezen. Heb weer op het puntje van mijn stoel gezeten zoals bij de andere twee boeken.

Echt GEWELDIG geschreven.

Meer recensies van Janette