WOW weer een boek die je niet weg kan leggen die je gewoon wilt blijven lezen!!!!!!!

Janette 09 december 2021
Het boek Verbroken Verleden neemt je mee zuigt je in het boek laat je op het puntje van je stoel zitten en je kunt en wilt het niet aan de kanten leggen en doe je het wel dan hoor je steeds pak mij op en lees verder.

Vanaf de eerste regel tot de laatste weet Marja Boomstra je weer mee te nemen in het verhaal vanĀ  Chaja van Gelder . Chaja gaat met tegenzin mee op een cruise met mensen die zij niet mag maar omdat het collega's zijn van haar vriend gaat ze mee. Je voelt gewoon de spanning tussen haar en de anderen.

Zodra het eerste slachtoffers op het schip vallen zijn de rapen nog niet gaar dan begint de ellende pas echt en zijn alle pijlen op Chaja gericht.. Is chaja de moordenaar of is het toch iemand anders.

En net zoals alle andere boeken van Marja Boomstra is dit einde ook weer eentje met een onverwachte ploteinde.

Meer recensies van Janette