Verbroken verleden

Rank 65 Gelezen 27 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 54 Favoriet 8 Recensies 11
Thrillers & Spanning   Topics 0
Chaja’s toch al wankele relatie met Jorik komt op losse schroeven te staan wanneer ze, tegen beter weten in, een cruise met hem en zijn collega’s onderneemt. Wat bedoeld was als een plezierreisje mondt al snel uit in een drama wanneer er iemand van de groep wordt vermoord. Rechercheur Chris Römer, die zijn huwelijksreis op het schip doorbrengt, wordt gevraagd het onderzoek te leiden en al snel valt de verdenking op Chaja. Ze krijgt gelukkig onverwacht hulp van Reaven, een medepassagier. Maar wanneer Chaja hem in vertrouwen neemt over de gebeurtenissen uit haar verleden, slaat hij om als een blad aan een boom. Chaja bevindt zich opeens in een bizar kat- en muisspel, dat steeds meer sinistere vormen aanneemt.

Onder het oppervlak van het water speelt zich een heel andere wereld af. Net als bij zovele mensen. Ze zijn van de buitenkant aardig en innemend, maar diep van binnen hebben eerdere gebeurtenissen wonden en littekens achtergelaten. Soms barst er een wond open om nog heel lang door te etteren.

Literaire thriller
Chaja (1)