Slangengif

Rank 8 Gelezen 36 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 125 Favoriet 14 Recensies 13
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de psychologische thriller Slangengif van Marja Boomstra vertrekt de jonge, onzekere fotografe Floor naar Egypte om met haar collega Veronica een brochure te maken voor een reisbureau. Tijdens de groepsrondreis valt het Floor op dat Veronica erg geheimzinnig doet en zij en de reisleider lijken geen onbekenden van elkaar te zijn. Floor gaat op onderzoek uit en komt erachter dat hun mysterieuze medereiziger Rayan hen, maar ook haar scherp in de gaten houdt. Hamadi, een man die ze via Facebook kent, blijkt eveneens in Caïro te verblijven en hij staat erop Floor te ontmoeten. Wanneer Veronica gewond raakt en er zelfs een dode valt, besluit de reisorganisatie vervroegd door te reizen naar Riyad, de woonplaats van Hamadi. Floor voelt dat er iets voor haar verborgen wordt gehouden en ontdekt dat haar leven op het spel staat. Waarom is ze werkelijk meegevraagd op deze reis en ziet ze nog kans om te ontsnappen?

Literaire thriller
Slangengif (1)