Watchmen

Jasper2001 07 november 2019
Ik ben een grote fan van superhelden waar onder andere mijn lievelingsboek Watchmen van DC.
Mijn favoriete personage is Dr. Manhattan. Hij heeft het volledig bewustzijn en controle over zijn lichaam. Hij kan zijn lichaam weer in elkaar zetten zelfs als het uiteen valt, wat hem praktisch onsterfelijk maakt.Ik ben een fan van de film, dus besloot ik om het boek te gaan lezen.ik heb er geen spijt van.

Toen ik in de helft zat van het boek , kreeg ik een grote aantrekkingskracht. Ik denk dat het boek heel goed is maar toch had ik er meer van verwacht . Je kunt DC beetje vergelijken met marvel ze maken allebei boeken/films over superhelden. alleen Dc is meer Duister en redelijk serieus in vergelijking van marvel is het meer voor entertainment. De verhaalStructuur is redelijk moeilijk in vergelijking met een ander boek . Hier is alles getekend en moet je op alle details letten , kleine textjes , de tekening , tijd , datum. Het verhaal is zeer aangrijpend. Ze laten je de dood van iemand zien waar dan het verhaal wordt opgebouwd op flashbacks ,heden en wordt zo ver vervolgd waardoor je wordt meegesleept en de personages beter leert kennen .

Een boek wat je zeker gelezen moet hebben als je van dat soort genre houdt en verbazingwekkend heel goed in elkaar gestoken verhaal. Dit boek is zeker een aanrader, ik zou zelf al op een jongere leeftijd dit aan raden vanaf 13+ maar ook voor oudere. Watchman is echt voor de mensen die geïnteresseerd zijn in dit soort boeken. Het is een beetje een eigen smaak hebben voor boeken.

Meer recensies van Jasper2001