Harry Potter en de Geheime kamer

Jasper2001 07 november 2019
Ik heb dit boek gekozen omdat de titel en de voorkant van het boek me erg aanspraken . Harry potter was erg populair toen ik jonger was. Iedereen sprak over harry potter. Ik was al een fan van de 7 films maar persoonlijk vind ik de boeken beter dan de film zelf.

Het boek is grappig,spannend en vrolijk. De spanning zorgt ervoor dat je het boek niet kwijt wilt ge raken .De boeken zijn meestal veel groter dan de film zelf, en soms anders. Harry potter en fantastic beasts kun je met elkaar vergelijken. Ze spelen allebei in hetzelfde universum maar het verschil is dat Harry Potter over kinderen gaat die op een school zitten en mysterieuze opdrachten tegenkomen en vechten tegen het kwaad.
Ik was verrast dat harry potter een geheime kamer had gevonden en een student tegen kwam “tom riddle” die later Lord Voldemort blijkt te zijn. Maar tom riddle kon tegen slangen praten en beveelden harry potter te vermoorden. Harry kreeg hulp van dumbledore door een magische hoed en daaruit werd een zwaard getoverd. Zo heeft harry potter de slang kunnen vermoorden.

Het Harry Potter-boek en de geheime kamer trokken me in mijn jeugd aan. Zelfs toen was ik gefascineerd door magie. Dus je voelt je aangetrokken tot het verhaal, je leert de personages beter kennen. Met dit verhaal kun je een beeld schetsen van de fantasie wereld.
Het boek is echt een aanrader je wordt meegetrokken in het verhaal. Het boek is zowel voor jong en oud . Top Boek!

Meer recensies van Jasper2001