Voor iedereen die deze zomer in Frankrijk had willen zijn...

Godendrank, het boek wat je meesleept naar het prachtige Zuid Frankrijk. En waar je eigenlijk gelijk naar toe wilt gaan!
De nuchtere maar naïeve Abel verruilt de Amsterdamse Jordaan voor het prachtige Franse Languedoc om samen met z'n geliefde Angela een wijnchateau te beginnen. Maar het loopt allemaal niet zo rooskleurig dan ze hadden verwacht .
Want wat doe je als het je niet lukt om een lekkere wijn te produceren? Dan gooi je het over een andere boeg! Want er moet wel iets verdiend worden om te kunnen wonen op het prachtige Chateau. Dan produceer je Godendrank!
Het lijkt op een slecht avontuur uit 'Ik Vertrek'.
Zodra je begint met lezen lijkt het net of Gort het boek aan je voorleest.
De laatste hoofdstukken van het boek gaan in sneltreinvaart. Dat je door wilt blijven lezen. En dat je bijna een vervolg verwacht...
Dit boek van Ilja Gort is zeker een aanrader! Pak een goed glas wijn en lezen maar! Santé!

Meer recensies van Jessica Wijtsma-Stamhuis