Een boek dat je aan De Kleine Zeemeermin doet denken.

JewelJulesBooks 11 juli 2020
Dit is een ideaal boek om in de vakantie in de volle zon te lezen. Het boek neemt je echt mee naar de Oceaan en biedt een ontsnapping. Ik ben een grote Disney fan, en wanneer dit boek gelijkenissen begon te vertonen met De Kleine Zeemeermin, was ik al volledig verkocht. Het feit dat Kahlen niet kan praten met Akinli maakt het verhaal en hun relatie echt interessant.
Het hele boek wist ik niet zeker hoe het zou gaan eindigen. Zal Kahlen Akinli moeten loslaten? Zal ze haar afstand nemen van de Oceaan? Het boek zorgt ervoor dat je jezelf deze vragen gaat stellen en dat zorgt dat je echt niet meer kan stoppen met lezen tot je weet hoe het eindigt!
Ik ben persoonlijk grotere fan van De Selectie serie van deze schrijfster, maar dit was zeker ook een leuke, waardige stand-alone.

Meer recensies van JewelJulesBooks