Siren

Siren

Rank 6687 Gelezen 398 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 278 Favoriet 42 Recensies 23
Young adult Artikelen 2 Lijsten 8 Spots 10   Topics 0

Meeslepend fantasyverhaal van Selection-auteur

Kahlen is een sirene; haar leven staat in dienst van de Oceaan. Tijdens een verschrikkelijke schipbreuk, waarbij Kahlens familie omkwam, heeft de Oceaan haar gered van de verdrinkingsdood. In ruil voor haar leven moet Kahlen de Oceaan honderd jaar dienen als sirene. Door te zingen lokt ze mensen de diepte in. Haar stem is dodelijk voor iedere mens die hem hoort.
Akinli is een mens; een vriendelijke, knappe jongen die alles is waar Kahlen ooit van heeft gedroomd. Verliefd worden brengt hen allebei in gevaar... maar Kahlen kan het niet verdragen om van hem weg te blijven. Zal ze alles op het spel zetten om haar hart te volgen?

'Hans Christian Andersens De kleine zeemeermin met een twist, fans van romantiek zullen ervan smullen.' School Library Journal

'De auteur heeft een overweldigend verhaal geschreven rond een prachtige romance en de creativiteit spat er vanaf.' The Guardian

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Hanneke van Soest
Van Goor
14 oktober 2016
15 oktober 2016

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Origineel concept met teleurstellende uitvoering

door: Christina Eecen

Nederlandse lezers zijn jarenlang in de ban geweest van de ‘De Selectie’-serie, geschreven door Kiera Cass, waarvan inmiddels alle boeken in het Nederlands vertaald zijn. Nu is het de beurt aan standalone Siren. Cass schreef Siren al vóór de ‘De Selectie’-serie, maar heeft het boek na het succes...

Reacties op: Siren