Krankzinnig verhaal,spannend tot het einde.

JillKjidteir 12 februari 2019
Juliette heeft maar 1 doel voor ogen: een hereniging met haar ex-vriend Nate.
Wanneer Juliette wordt gedumpt door Nate maakt ze een plan de campagne om hem weer terug te krijgen.
Julliëtte is ervan overtuigd dat het zal gebeuren,wat het ook kost.
Ze sluipt heimelijk in zijn leven door een nieuwe persoonlijkheid aan te nemen ,met een bijbehorende baan als stewardess bij de vliegtuigmaatschappij waar Nate piloot is.Hoever gaat Julliëtte om haar dromen te verwezenlijken? En hoe is ze zo geworden?

Het verhaal is heel lang spannend en soms zo krankzinnig dat je door wilt lezen,je wilt perse weten hoe het afloopt met Julliëtte en Nate.

Op de cover van het boek staat vermeld "erger dan Fatal Attraction" maar dat is toch echt wat overdreven helaas...

De perfecte vriendin is een bijzondere psychologische thriller/roman over jaloezie, wraak, verdriet en pijn.
Leuk om te lezen als was het einde niet wat ik ervan had verwacht, ik moet het even laten bezinken.

Debuut van auteur Karen Hamilton, ik ben benieuwd naar haar volgende boek,de schrijfster heeft een prettige manier van schrijven en vertellen.

Meer recensies van JillKjidteir