Thriller vol met spanning en vaart

joepieD 10 maart 2024
Karen Sander werkte vele jaren als vertaler en doceerde aan de universiteit voordat ze zich volledig op het schrijven stortte. Dit boek is de start van een thrillerreeks rond hoofdinspecteur Georg Stadler en psychologe Elisabeth Montario.
Dit boek kent ruim 350 pagina’s aan spanning en sensatie. Het is vlot geschreven en door de vele cliffhangers in de soms korte hoofdstukken, is het lastig om dit boek weg te leggen. Dit boek stond al enige tijd op mijn verlanglijstje en ik was dan ook zeer nieuwsgierig! De Vrouwenhater is een boek met moordende spanning, veel vaart en soms gruwelijke details. Door de veelal korte hoofdstukken die vaak eindigen met een cliffhanger wil je alleen maar doorlezen.
De vrouwenhater was niet mijn eerste boek van een Duitse schrijver en ik moet zeggen dit smaakt naar meer. Dus hierna waarschijnlijk de andere 2 delen lezen.

Meer recensies van joepieD