Lees een fragment

VN:

De vrouwenhater

Gelezen 240 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 135 Favoriet 14 Recensies 15
Thrillers & Spanning   Topics 0
Een vrouw wordt vermoord in haar appartement. Ronduit afgeslacht. Hoofdinspecteur Georg Stadler moet onmiddellijk denken aan een eerdere zaak. Is hier een seriemoordenaar aan het werk? Geen van zijn collegas hecht geloof aan zijn thesis, er zit namelijk al iemand in de cel voor die andere moord. Stadler roept de hulp in van een psycholoog. Liz Montario heeft het afgelopen jaar op spectaculaire wijze een reeks moorden opgelost. Ze neemt de opdracht aan, hoewel ze zelf bedreigd wordt. Iemand schrijft haar anonieme brieven. Iemand die erg veel over haar weet. Te veel. Er volgen nog meer moorden. Liz vraagt zich af: gaat het hier werkelijk om een seriemoordenaar? Of is dit een moordenaar die zich als seriemoordenaar voordoet?Karen Sander werkte vele jaren als vertaler en doceerde aan de universiteit voordat ze zich volledig op het schrijven stortte. Dit boek is de start van een thrillerreeks rond hoofdinspecteur Georg Stadler en psychologe Elisabeth Montario. +

Spannende boeken algemeen
Georg Stadler (1)