spannend met grappige herkenbare details

Johan van Helleman 23 januari 2022
Dit is een leuk boek als je van het eiland Goeree Overflakkee komt en van een spannende thriller houdt. Het boek houdt je tot het einde bezig. Ik wilde het in eenkeer uit lezen en als ik het niet aan het lezen was dacht ik er aan. Omdat ik op Goeree-Overflakkee woon pakte het me nog meer. Als ik onderweg was op het eiland naar wat dan ook moest ik aan het boek denken. Ik woon ook nog eens in de buurt van enkele van de plaatsen die een hoofdrol spelen en kom wekelijks in deze plaatsen. Leuk ook de details die kloppen over deze plaatsen en de mensen die op het eiland wonen. Ondanks dat het boek op de vrouwelijke lezer gericht lijkt te zijn is het voor een man leuk om lezen. Mooi geschreven met een spanned einde, ik ga zeker de volgende boeken in de reeks lezen.

Meer recensies van Johan van Helleman