onvoorwaardelijke liefde

Joke 06 april 2021
Dank Hebban voor het winnen van dit mooie boek over de onvoorwaardelijke liefde van Tommy en Josie. Zo zie je maar dat je niet altijd iemand vaak hoeft te zien om te weten of iemand je soulmate is. Normaal hou ik niet van historische romans, maar dit boek greep me vanaf het begin. Het zette me ook aan het denken net een lach en een traan. Hun leven begint eenvoudig en somber en beide maken genoeg vervelende dingen mee. Een ongeluk in de mijn, als meisje niet te worden geaccepteerd door je ouders en als jongen verkleed ook de mijn in moet. Wat een moed hebben Josie en Tommy en zelfs dan staan ze voor anderen klaar en denken ze niet alleen aan zichzelf. Ik dacht te weten wat het geheim van Silvermoor was, maar ik had het fout. Een verrassend “open” einde. Ik heb vanaf bladzijde 1 genoten.

Meer recensies van Joke