Liefde

Joke 01 maart 2024
Ook dit tweede deel is weer genieten. Eerst krijgen we een korte samenvatting van deel I en daarna lezen we hoe het verder gaat met. Het is volop zomer en Lana woont samen met Julien op het Franse platteland, maar helemaal gelukkig is ze niet en dan belt Patrick van Hotel Happiness, die haar vraagt of ze terug kan komen naar het hotel, en ze gaat, ze hebben haar in haar geliefde hotel nodig. Is dit een juiste stap? We zullen het lezen.
Het is een chaos in het hotel en vanaf het eerste moment is ze weer onderdeel van de “familie”
Een boek met veel humor maar ook verdrietige onderwerpen. Zal het ze lukken Hotel Happiness te behouden, hoe gaat het verder met de tweeling Omar en Mo en met Patrick, krijgen de heer en mevrouw Bloem de rust die ze nodig hebben en wint de liefde het van de onzekerheid/ongewis/verdriet?

Heerlijke schrijfstijl. Korte hoofdstukken. Leuk, boeiend en ook beeldend met passie geschreven. Je bevind je vanaf het begin gelijk in Frankrijk en later in Amsterdam. Echt een aanrader.

Meer recensies van Joke