Prachtige roman

jolanda de faria 06 april 2020 Auteur
Nancy weet dat ze geen geweldige moeder is geweest, maar dat ze daar een reden voor had, zal ze nooit aan haar dochters vertellen. Nancy's dochters, zussen Lauren en Jenna, hebben een onverwoestbare band - die verder gaat dan alleen een familieband. Ze delen ook een geheim. Laurens zestienjarige dochter, Mack, is een lastige puber die alles en iedereen op een afstand houdt, vooral haar eigen moeder.
Door een ingrijpende gebeurtenis moeten Nancy, Lauren, Jenna en Mack een zomer met elkaar doorbrengen op het eiland Martha's Vineyard. Misschien is dat het moment om eindelijk eens eerlijk tegen elkaar te zijn?
'Goed bewaard geheim' is een hartverwarmend en authentiek verhaal over familie, moed en liefde.

Ik ben al een groot fan van Sarah Morgan, zij weet romantiek samen te brengen met een goed verhaal, flitsende dialogen en de kunst om de personen in haar verhaal tot leven te brengen. Mensen groeien in haar boeken, verkrijgen nieuwe inzichten, ontdekken over zichzelf en andere dingen waardoor ze de moed hebben om te veranderen.
In dit boek laat ze zien dat het thema niet persé "hoe krijgen ze elkaar" hoeft te zijn. Ze componeert een prachtig verhaal waarbij trauma's, onverwerkt verdriet niet gemeden worden. Sarah Morgan is een topauteur die wat mij betreft meer in het daglicht mag komen. Zij hoort zeker met dit boek in het rijtje thuis tussen Corina Bomann, Santmontefiore enz.

Meer recensies van jolanda de faria